måndag 20 april 2009

disastro

En av få existerande bilder på disastro, blingbling-blobben från Bologna.

Det finns, som nämnts, en del spelare på NoiQ Poker som är så dåliga så man knappt kan tro det är sant. Några är så värdelösa att jag, på Rauls förslag, skapat en lista (NoiqCertifiedFish.txt) där de allra värsta får en plats i Hall of Fame. Ser jag nån av dem online så sätter jag mig direkt vid det bordet för att inkassera mina välförtjänta gratis pengar.

En av stjärnorna i den här skaran av tränade(?) chimpanser är italienaren disastro. Hans specialmove är att bluffa på river med ett så litet bet så att motståndaren alltid måste syna. Särskilt sugen på den här bluffen blir han när hans motståndare är i position och har bettat flop och turn. Ja namnet säger väl allt egentligen. Disastro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar