onsdag 21 januari 2009

Reinforcements have arrived

Idag började jag läsa Harrington on Cash Games. Har mest skummat och läst inledningen än, men tror det kommer bli mycket givande. Jag såg i översikten ett kapitel som verkar synnerligen intressant för mig som spelar på William Hill, nämligen del tio.

Part Ten describes exactly what weak games are and gives advice on how to beat them.

Som synd är återfinns den delen i andra bandet, som jag inte köpt än. Han är slug den där Harrington - först vann han pengar på schack, sen backgammon och först därefter poker. Nu har han nått fram till det kanske mest lukrativa hittills - bokskrivandet. 22 € för en pocket. Förhoppningsvis kommer dock kunskapen den för med sig tjäna in de pengarna och mer därtill. Om man extrapolerar från mitt resultat sista 15 000 händerna så kommer jag ju få in de där 22 €... hmm få se nu... aldrig i helvetet! Ja så var det ja. Det blir ju toppen!

1 kommentar:

  1. Jag tror definitivt att du kan besegra de tandlösa britterna, full fart framåt!

    SvaraRadera