onsdag 18 mars 2009

Allt utom poker

Det är mycket nu i Berlin - svårt att hinna med pokern nästan. Helgen ägnades uteslutande åt sociala aktiviteter... :) Det turk-tyska psykologiprojektet har evolverat till en tysk-engelsk språkskola som jag är väldigt nöjd med. Fortsätter det så här kan jag nog ta mig fram på tyska innan jag dör.

Nu är jag just hemkommen från att ha provat en nyöppnad sushirestaurang som smakråd åt och med en matrecensent. Varken matrecensenten eller jag, i egenskap av sushiexpert såklart, var imponerade. Men gratis är gott och helt osmakligt var det ju inte. Imorgon skulle jag spela in en musikvideo, men fick precis höra via telefon att rockarn just råkat ut för en bilolycka på vägen till Berlin. Det blir uppskjutet. Det är iofs bra, för då kanske jag äntligen kan klämma in lite poker imorgon!

Imorgon är också dagen det är dags att lämna mina kära vänner på Cryptologic-nätverket (och nu senast Interpoker) för grönare ängder, kanske på NoiQ poker... Vi får se hur det blir - mer om det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar