onsdag 25 mars 2009

Inventering av bankrullen

Notera att kärringen nere till höger räknar fort som fan.

En sån här tisdag med aprilväder passar det alltid bra att räkna pengar. Tänkte jag skulle kolla hur jag egentligen ligger till ekonomiskt med det här experimentet. Viktigast i mina ögon är hur spelet gått. Att det gått en del minus syns ju här intill, men det är också intressant att se hur det verkligen ser ut i plånboken med alla bonusar och rakeback etc.

Så, as of idag ser bankrullens olika konton ut så här (översatta till SEK):
William Hill: 2257,86kr
Interpoker : 1965,89kr
NoiQ : 2547,48kr
Handelsbanken : 3379,00kr

Dessutom har jag just nu innestående:
Rake race RTR: $100 = 805kr
Rakeback NoiQ: €67,5 = 745kr

Från de 12 000kr jag började med har jag därmed alltså gått till 11700,23kr (med reservation för valutakurser etc).

I praktiken har jag alltså bara förlorat 300 spänn, trots att jag spelat bort så mycket mer. Hurra! Inte ens när jag förlorar förlorar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar