onsdag 4 mars 2009

Första dagen på £0.10/0.20 avklarad

Igår började jag spela på Interpoker och körde ett bord £0.10/0.20 och två bord på gamla trygga £0.05/0.10. Blev inte så mycket spel på grund av att jag var tvungen att fippla med affiliates, installation och identitetsverifikation etc etc halva dagen. Första sessionerna började bra i alla fall - när röken skingrades hade jag förvandlat $35 till $100. (Ja, mitt konto på Interpoker räknas i $ trots att jag spelar i £. Fråga inte...) Idag fortsätter grinden.

Igår var också dagen när jag äntligen fick upp min pull-up bar som gäckat mig så länge. Till slut fick jag reda på att jag var tvungen att hämta paketet i en mobiltelefonsbutik av någon anledning. Den gamla mannen där blev så glad över att det kom en kund att han bjöd in mig på sitt kontor och allting. Till och med när han fick förstå att jag bara var där för att snylta åt mig mitt paket och inte alls tänkte konsumera så höll han masken och var översvallande vänlig. En bra man. Om jag var Will Smith hade jag kanske gett honom en njure.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar