söndag 1 mars 2009

Berghain - a love story

Om du tror att

du varit på en klubb där det är bra stämning på dansgolvet
du vet vad hur en bra fest ser ut
du har varit i en bra klubblokal

... då har du inte varit på Berghain en lördag...

Kvällen började med en schysst middag hos Mr Jay på Frankfurter Allé. Av en händelse kom vi sen till Berghain nånstans mitt i natten. Efter ett tag ville Raul och Emelie gå hem tidigt, men jag kände för att stanna kvar i dimman ett tag. Ganska snart tyckte jag dock att det var dags att call it a night och raglade hem i vad som visade sig vara det klara morgonljuset. I min sicksackbana mötte jag snart en milf med barnvagn. Jag log åt henne och det lustiga i situationen och hon log tillbaks. När vi närmade oss varann kunde jag inte låta bli att skratta stort varpå hon skrattade tillbaks. SÅ kul var det kanske inte ändå tänkte jag några steg senare och kollade mobilen. Klockan var 09:29.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar